** Jag är dagligen extremt trött på att saker och ting bara blir sämre, funkar sämre, blir dyrare, och företag fullständigt skiter i sina kunder!
Vi måste börja visa igen att det är vi som spenderar våra pengar som ska vara nöjda!
Och jag förstår inte alls hur stora företag fullständigt kan strunta i att svara på mail!!
Jag har 3 exempel idag där jag har spenderat pengar, är inte nöjd, vill ha svar, och de svarar inte på mina mail.
Och 2 exempel där jag vill köpa något men har frågor om det passar just min bil men där svarar de inte i heller.
Och 1 exempel där jag har beställt en massa saker till min bil men behöver skruvar (som inte medföljer såg jag sen) och behöver bara veta om jag kan köpa skruvarna av dem för de finns inte listade som produkt på deras hemsida.
Och ingen svarar på mina mail!!
Jag har i flera år trott att min mail är flaggad för spam eftersom så få av mina mail blir besvarade, så därför skapade jag en ny mail för ett tag sedan, en SirPierre.se@gmail.com mail.
@SirPierre.se som jag använder överallt..
Men nej, samma sak där, knappt några svar på mina mail skickade därifrån i heller.
Låt mig visa ETT av flera exempel som gör mig irriterad.
Ni som har sett min video om Crep Leather Conditioner förstod nog att jag tyckte att produkten bara var ett slöseri med pengar.
Men så insåg jag nu att jag använde ju bara krämen på ena skon på dessa 3 par.
Mina beaters bryr jag inte mig om.
Air Jordan 1 Banned är nu mina nya beaters.
Men mina Air Jordan 6 Retro OG Maroon bryr jag mig väldigt mycket om.
Så jag får ju iallafall använda denna produkt på den andra skon också så de inte eventuellt ser olika ut i framtiden.
Och detta händer
Visa detta inlägg på Instagram
Ja även om krämen hade torkat i öppningen (inget konstigt med det) så är det ju tydligt att tuben inte var limmad tillräckligt.
Och nu när jag kollar på tuben så är den bottendelen där de klämmer/limmar ihop tuben öppen, så ja ett produktionsfel.
Jaja, sånt som händer, ny produkt, de behöver feedback om förbättringar.
Så jag går in på deras hemsida för att informera dem om detta och om vad som behövs förbättras.
Sån är jag =)
Och så är jag såklart nyfiken på om de skickar mig 1 ny tub eller något mer som kompensation för mitt missnöje så jag blir en nöjd kund igen.
Och eftersom de totalt blåste mig när jag var nordens återförsäljare för deras produkter så använde jag inte min gamla mail utan den nya.
Där var ingen mail till dem på deras hemsida utan ett formulär, så jag skrev där.
Och de svarar att jag ska skriva till den mailen som de svarar ifrån..
Tillverkaren av en produkt, en ny produkt, som de antagligen vill få ut på marknaden, skiter i att deras nya produkt är dålig och att en kund som hör av sig om detta är missnöjd, såpass missnöjd att han hör av sig.
Kompensation?
Oh det ordet dog nog ut för 30 år sedan.
Så får vi se om de bryr sig om det =)