Speedmaster Dark Side of the Moon Apollo 8

 

Ja okej, DET var coolt!
Antingen så har ingen tänkt på det förr eller så har jag bara inte sett det förr att de har ytan på både urtavla och urverk så ”grafiskt” som mån-mark och inte bara bild av det.

(Visited 11 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x