Dålig Service : Apple Store Emporia

Spread the love

Jag gick till Apple Store idag för att köpa en ny AirPod då den blev överkörd igår.
Direkt i dörren så ger jag dem alla mina uppgifter, Serienummer till AirPods osv osv.

“Vänta 10 minuter så får du träffa en tekniker”

Jag ska köpa en ny.. inte laga min mosade..

Minst 25 minuter senare så kommer det en kille som får alla mina uppgifter igen, alla uppgifter om mina AirPods, han frågar till och med vilken telefon jag använder dem till..

Bara för att säga att de inte har dem hemma..
Men för säkerhetsskull så ska han kolla på lagret ändå..

10 minuter senare så kommer han ut igen och säger samma sak igen.

“De är så nya så vi har inte fått reservdelar än”

Jag ska köpa en ny, inte laga den..

“De är så populära så de säljer slut direkt så fort de kommer till butiken”

Vilket är bullshit, för att jag vet 4 personer som bara har gått in och köpt ett par på impuls.
Senast idag var det en som köpte ett par AirPods i samma butik.

“De är restade, så det är minst 2 veckors väntetid.”
“Du kan pröva att beställa en själv via hemsidan, men de privata orders är inte prioriterade”

Allt detta tog alltså 53 minuter, istället för att nissen i dörren skulle säga till mig att de inte hade såna hemma.

** Ännu en gång så fick jag total avsmak för Rolex Submariner.

(Visited 68 times, 1 visits today)

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.