Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Gizmologic

relevant fråga. Det visar helt enkelt att man göra vad man kan för att skinna folk.

Det jag aldrig kopplat med denna skit är varför folk inte är raka och sätter det i "helhetspriset" istället för dessa små extrakostnader hela tiden. Konstant kaka på kaka antar jag för att suga in lite mer marginal på allt. Suck.

Unknown

Finns ett ganska bra svar på detta! Arrangörer anlitar oss biljettsytem ( jobbar på Tickster ) för att kunna leverera en helhetslösning gällande biljettförsäljning åt dem. Arrangörer vägrar oftast betala själva för dessa tjänster och väljer att lägga den kostnaden på kund istället. Men sedan får ni faktiskt tänka på att det är en tjänst ni blir erbjudna,att faktiskt kunna boka biljetter i förväg online och få dem levererade direkt hem, mobilen eller print@home. Ni blir dessutom garanterade att er betalning är skyddad och att ni blir garanterad biljetten, dvs gratis support etc. Samtidigt så innefattar det även kostnader för oss för biljettsystem, såsom systemutveckling, personalkostnad, transaktionsavgifter, inlösenavtal plus flera andra kostnader för att ha betalning online. Men jag kan hålla med att serviceavgift inte är rätt väg att gå och vi har försökt övertala arrangörer i flera år att hellre baka in det i biljettpriset och stå själva för kostnaden. Men det är oerhört svårt.

Hoppas jag gav er lite klarhet i detta..

Johan , Sales Manager Tickster AB

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x