Dagens Notiser

** Nu förstår jag varför Cirkle K hade 1 kr rabatt per liter för någon dag sedan.
Folk väntar med att tanka tills bensinen ska sänkas med 3 kr per liter om en vecka.

Ja förutom jag då som dumt nog tankade 6 bilar som ändå bara står stilla..

UPDATE

Över 200 liter bensin tankade jag den dagen.
Så om jag hade väntat en vecka till (bilarna står bara stilla ändå) så hade jag sparat cirka 600 kr, och det är ju en bils tank, eller halv tank iallafall.

(Visited 2 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x