”Vanliga människor” tycker att det är jättekonstigt och alldeles för ofta när jag säger att jag är på Tisdagsträffen varje vecka.
”Är det bilträff varje vecka?!”
Och när jag sen då förklarar att det är MINST en bilträff varje vecka och på helgerna är det oftast flera olika bilträffar så tror de att jag överdriver/ljuger.
Ett årligt exempel jag brukar dra upp är att det är flera event helgerna innan och efter Juli, och väldigt lite under Juli månad, för att alla tror att alla är på semester samtidigt och att alla lämnar landet.
Så ja Sverige står stilla minst en hel månad om året, och även de flesta bilträffar.
Förutom Tisdagsträffen på Borgeby Slott 😉
Denna helgen är ett perfekt sådant exempel, den sista helgen i Juni, och där är flera bra bilträffar som jag vill vara på.
Jag börjar med det som jag tror kommer att bli världens bästa bilträff/utställning någonsin.
