** Jag har varit rejält ”förkyld” i ett par veckor nu, någon slags influensa, som många andra också har drabbats av.
Och idag är jag inte frisk men ”vanligt” förkyld ”bara”.
Så kanske pga av det, men idag så har allt smakat extra gott!
Antagligen för att jag har varit sjuk och då inte ätit alls nästan, men jag är glad för att allt har smakat extra gott idag iallafall =)
Även om jag fortfarande är förkyld.

