Dålig Service : Google

Det kommer att bli många “Dålig Service” inlägg nu inom kort, men jag börjar mjukt.

Google, ett av världens största företag.
Jag skickade en fråga till dem för några månader sedan.

Idag får jag detta svaret.

 

Hej Pierre,

Vi ber om ursäkt för förseningen med att svara på din supportbegäran. På grund av en oväntad ökning av efterfrågan har vi upplevt kapacitetutmaningar som leder till vissa fördröjningar.

Vi har åtagit oss att följa upp med alla våra kunder och kommer att göra vårt yttersta för att se till att det inte finns några utestående problem med ditt Google Ads-konto.

Därav, om du fortfarande behöver hjälp med detta var god fyll i ett nytt formulär. Vi hjälper dig gärna.

https://support.google.com/google-ads/gethelp 

Vänliga hälsningar,

Google Ads-Support 
Så med andra ord, om du vill ha svar på din fråga så får du ställa den igen….
Är det så de filtrerar bort frågor?
(Visited 6 times, 1 visits today)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.