Hey… Så enkelt gjort för att det skulle bli lite mer tilltalande..

Hey… Det där var rätt så coolt med bara det främre i kolfiber.

Jag tror den nya kommer att bli bra.. Mesig i jämförelse kanske… Men sälja bra..


Skandinaviens viktigaste blogg för män
