The Ferrari 330 P4 is One Sexy Beast

* Denna Ferrarin håller jag kärt!
Utseendet.. Prestandan.. Fälgarna.. Hur låg den är.. Motorn.. Ljudet.. Allt är bara så perfekt.. Bättre än en Lola tror jag.
(Förutom att ratten sitter på fel sida)

* Den bilen är DYR!

(Visited 58 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x