* Som jag har sagt den i tonåren.. Det är inte Fredagen den 13e som är en dålig dag.. Utan Lördagen den 14e… Alltid.

Skandinaviens viktigaste blogg för män
* Som jag har sagt den i tonåren.. Det är inte Fredagen den 13e som är en dålig dag.. Utan Lördagen den 14e… Alltid.