Best Of The Internet (2025)
JAN EMANUEL VS 20 MILJÖPARTISTER
** Det största problemet med Sverige är att de flesta människor här är naiva idioter som tror att de ska rädda världen.
** Det där med att avbryta folk / prata samtidigt.. Det är alldeles för vanligt idag.
Det är respektlöst och brist på Vett & Etikett.
** Jag hoppas verkligen att folk i framtiden kommer att tycka att 2020-talet var så idiotiskt att de inte tror att det är sant att det lärdes ut om transor i förskolorna och att folk limmade fast sig på motorvägarna osv.
