Nattens Notiser

* Jag har jobbiga problem med min högerarm.. Det känns hela tiden.. Domnande.. Och stickande.. Och ont.. Som om jag har slått i en nerv på armbågen..
Och ibland så domnar den bort HELT:.

 

Det är faktiskt lite skrämmande..

(Visited 10 times, 1 visits today)
KategorierOkategoriseradeTaggar
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Niklas.K

Låter inget vidare!
Hade nått liknande som hänge ihop med min mus arm.
Fick det när jag spelade för mycket på datorn.

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x