Dagens Bilder

Där är mycket som vi har blivit lurade av för att vi inte lyssnar på annat än media.
Det måste ändras.

Jag försöker iallafall hålla mig ifrån allmänna nyheter.
Men ja, resten är min vardag.

Oh yes, därför brukar jag vänligt fråga dem som påstår att jag är otrevlig om de vill höra hur jag låter OM jag vore otrevlig.

Oj…

Aj =(

Screenshot

Oh ja! Utan tvekan!

Det är mycket jobbiga tider..
Mycket..

Någon eller några önskar mig illa, mycket illa, och det är mycket jobbigt..

(Visited 27 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x