Dålig Service : PostNord

Spread the love

Ja det är ju officiellt och allmänt känt att PostNord är världens sämsta företag.

Den 17 Maj så försvann två av mina paket.
Ett paket på väg till mig, och ett paket skickat ifrån mig.

Jag har vid flera tillfällen varit i kontakt med PostNord angående detta, och deras svar är kortfattat att jag ska avvakta och se, och kontakta de företag som paket kom ifrån/skulle till, för att JAG får/kan inte anmäla detta.

(Paketet som skickades ifrån mig hade en reutsedel där företaget står för fraktkostnaden)

Jag har kontaktat företagen, som i sin tur har kontaktat PostNord, och de får heller inga svar.

Så jag ligger ute med ett par tusen kronor nu eftersom dessa saker bara är försvunna, och företagen skiter i mig såklart.
Och PostNord gör detsamma..

Och varje gång jag ringer till PostNord så är det FLERA HUNDRA i kön före mig!
Nu har jag stått i telefonkö i strax över 12 minuter, och har nu plast 233 i kön!!!!

** UPDATE

74 minuter senare så är svaret ifrån PostNord att jag borde göra en polisanmälan…
Det finns inget att göra.
Paketen är borta..

De kan eventuellt stå för fraktkostnaden som jag har betalat för att skicka tillbaka det ena paketet.
Trots att jag säger att jag har använt en fraktsedel ifrån företaget..

(Visited 60 times, 2 visits today)

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.