Denna låten…
Varje gång han framförde den så var han nära att gråta OM han inte grät..
Så mycket känslor..
Ja det är fan att jag gråter också!
https://youtu.be/qtUOiMiMaHY
Men varje gång så tänker jag på detta och då skrattar jag =)
Han kan sjunga!

Skandinaviens viktigaste blogg för män

Denna låten…
Varje gång han framförde den så var han nära att gråta OM han inte grät..
Så mycket känslor..
Ja det är fan att jag gråter också!
https://youtu.be/qtUOiMiMaHY
Men varje gång så tänker jag på detta och då skrattar jag =)
Han kan sjunga!