Jag har inte gillat någon vampyrfilm sen efter Blade..
Alltså jag gillar Blade-filmerna.. Mycket.. Men efter det så har det inte kommit något bra alls..

Skandinaviens viktigaste blogg för män

Jag har inte gillat någon vampyrfilm sen efter Blade..
Alltså jag gillar Blade-filmerna.. Mycket.. Men efter det så har det inte kommit något bra alls..