Ok.. Jag FÖRSÖKER att inte bara posta en massa Lexus LS så ni vet =)
Det var precis den där wow-faktorn jag ville ha.

Nej dom där lamporna var inte alls snygga.

ABSOLUUT den snyggaste karossen! Vilken perfekt profil!

ÅH så vackert! Mina fälgar är faktiskt ÄNNU snyggare i rullning,.

Dom är rätt så fräcka SC fälgarna.

Nej jag gillar inte alls det där när fälgkanten litter helt ute i det oskyddade.

Det är inte mycket som skiljer.. Men det lilla som gör det..Är bara det perfekta grädden på moset..

Ok… Nu har det gått för långt..





















Det har börjat smyga sig in en och annan 300zx i inläggen. Det gillar jag 🙂
Det finns några riktiga godbitar där ute, men tyvärr verkar den vara vanligare att förvandla till en ”Ricer”…
When i find them i post them =)