* Det är faktiskt skönt att inte ha någon resa eller roadtrip planerad nu.. Bara vara hemma..
Sist jag inte hade något planerat.. Ja det var nog förra vintern..

Skandinaviens viktigaste blogg för män
* Det är faktiskt skönt att inte ha någon resa eller roadtrip planerad nu.. Bara vara hemma..
Sist jag inte hade något planerat.. Ja det var nog förra vintern..