ÅH vad jag längtar tills första avsnittet ur Top Gear Säsong 20 sänts ikväll!

Dom sätter den motorn i allt alltså… Men jag hade gärna haft en BRZ med Corvettemotor.


Skandinaviens viktigaste blogg för män

ÅH vad jag längtar tills första avsnittet ur Top Gear Säsong 20 sänts ikväll!

Dom sätter den motorn i allt alltså… Men jag hade gärna haft en BRZ med Corvettemotor.
