Lämna ALDRIG bilen till Nissan Mobility Motors i Malmö! : Del 2

Då bestämde jag mej idag för att hämta hem min bil ifrån Nissan verkstaden.

Trots snö/is på vägarna och R-Däck på bilen så skulle den HEM!

Sakta och snett gick det.. Men hem skulle den.

När jag står där och ska köra hem bilen så visar det sej att dom låtit batteriet suga sej slut helt. så bilen startar inte.

Bosstar upp den och den startar.. Pappa ser nått på bagageluckan men vågar inte pilla eftersom han vet hur jag är och jag bara ” jaja det e smuts. nu kör vi”

Kommer hem och parkerar bilen och ser då att dom spräckt min bagagelucka..

5-6st 20cm långa sprickor i kolfibret..

Ringer till dom genast och deras svar är ”Synd att du inte såg det här”

Säger att min pappa såg det redan hos dom och då får jag nummret till verkstadschefen.. Som jag ringde 15 gånger under en timmes tid och talade in på telefonsvararn.. Utan respons.

Förra gången var det mina sidokjolar dom spräckte..
Står dom inte för en ny bagagelucka så polisanmäler jag dom.

Luckan går inte att få tag på längre eftersom den var custom made. Men det finns ”vanliga” luckor ifrån andra kolfibertillverkare, Så det får duga.

(Visited 44 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Anders "Ajfa" Dalsheim

skott pengar!!!

Pikkos

Så med kommentaren "Synd att du inte såg det här" säger dom att dom aldrig erkänner/berättar om dom har haft sönder något för kunden om inte kunden märker/påtalar det själv?!?

Dom rent ut chansar på att kunden märker det försent!!!

Minst sagt skottpengar!!!

SIR_Pierre

PRECIS! Trots att jag ringde MAX 15 min efter ja lämnat stället!

Micke_J

Galet det där, finns inget bättre sätt att dumförklara och anklaga en kund för att vara pantad än det. Fuck em…

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x