** Jag gillar ju inte Schmee rent allmänt, men i denna intervjun så har han sagt att par vettiga saker.
Och vissa absolut inte vettiga saker, som att vilken ung kille som helst med jobb har råd med en superbil och att man kan köpa en Lamborghini för cirka 15 000 kr i månaden..
Så ja.. denna killen flyger för högt nu.
** Jag förstår helt dem som köper bilar för att tjäna pengar, både via youtube och kontakter.
Jag borde absolut ha visat upp mina bilar mer genom åren.


