Dagens I-Landsproblem

  • Det är äntligen varmt i Malmö också!
    Såpass varmt att jag vill köra nedcabbat.
    Men, då måste jag ha hjälp med att få av taket..
    Och vilken bil ska jag välja?
    Och jag tror inte ens att jag har plats att förvara ett tak någonstans just nu..
(Visited 23 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x