Denna gången så försökte jag se en ny serie på ”rätt sätt”.
Jag tog mig tiden att kolla på den under flera kvällar (nästan i sträck) istället för att se några avsnitt ”här och där” innan man ska somna.
Så hela säsong 1 med 8 avsnitt såg jag under veckans kvällar.
Serien är helt okej.
Och med dagens mått så får det ses som bra.
Det allra bästa från de senaste åren har varit ”helt okej”.
Så som jag brukar säga, allt är relativt.
Det som lockade mig till serien var att jag såg att Guy Ritchie ligger bakom serien.
Jag är ett stort fan av honom.
Iallfall av hans första filmer.
Och några av dem senare.
Serien hade absolut flera ”Guy Ritchie kännetecken”.
Och detta kommer att ”låta som en diss” men jag menar inte detta (fullt ut) negativt.
