Dålig Service : UPS

Det var längesen jag beställde något från USA för att jag är så extremt trött på alla påhittade avgifter från Sverige.

Men nu beställde jag en väska ändå, ja ännu en Sling Bag, där jag inatt fick en räkning av UPS på nästan lika mycket som väskan kostade..
Så 06.30 i morse så mailade jag dem om detta.
15:20 så hade de fortfarande inte svarat mig så jag ringde till dem, det tog flera minuter innan killen i telefon ens hittade mitt paket/ärende trots både namn, ärendenummer och spårningsnummer.
Det slutade iallafall med att han skulle be importavdelningen (eller vad det hette) skulle ringa upp mig om detta idag, jag tänkte att det vore ju väldigt bra om de ringer upp idag såhär sent, men de hade långa arbetsdagar tydligen.

Nu kl 20:55 så är det fortfarande ingen som har ringt till mig och jag får ett mail om att leveransen har bokats om..

Så nu ska mitt paket komma 6 dagar senare istället för att de har räknat fel på min moms och inte ringt upp mig eller besvarat mitt mail..

UPDATE: Dag 2 Kl 16.15 så har fortfarande ingen ringt till mig.

(Visited 2 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x