Dålig Service : FedEx

Jag vill bestrida en faktura från FedEx så jag ringer till dem, man trycker på knappval 4 för att prata om fakturor, då får man höra ett meddelande att de nu hanterar alla frågor kring fakturor via deras hemsida.

På hemsida så får man verkligen leta sig fram till att det enda sättet du kan kontakta dem angående fakturor är om du skaffar ett konto hos FedEx..

Får det ens gå till såhär?

Och efter jag har gjort detta så vägrar sidan acceptera mitt fakturanummer, som absolut stämmer, men det blir bara rött och jag kan inte gå vidare.

UPDATE

FedEx vill ha 900 kr plus moms för att räkna om fakturan som är fel.
Detta får antingen jag eller företaget som har skickat produkten betala för.
Och eftersom produkterna jag har köpt kostar cirka 400 kr så kommer de ju aldrig betala för att FedEx ska räkna om, hur det nu kan kosta 900 kr plus moms!

Så jag får tyvärr helt enkelt betala den felaktiga fakturan för att inte få påminnelse osv osv.

Detta är ju helt sjukt att det kan gå till såhär.

Detta har nu tagit mig 47 minuters projekterande.

(Visited 9 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x