Dagens Sampling : Kool & the Gang – Winter Sadness

En mycket härlig låt

Låten har samplats en del.
Men den enda som ni kanske känner igen är väl denna då.

2Pac – Picture Me Rollin

(Visited 26 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x