Dagens Notiser

* Standardsvar när en tjej har fått en komplimang av en annan tjej

”Men ska du säga fining”

Och sen till nästa vän så byts bara det sista ”komplimang ordet” ut, Babe, sexi, osv osv.

(Visited 24 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x