Skandinaviens viktigaste blogg för män
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
A video-sharing platform for users to upload, view, and share videos across various genres and topics.
Service URL: www.youtube.com
Verkar vara en vansinnigt rolig bana, iallafall för mc. Synd att de kör vanliga Panigale S, när det finns iallafall två värre modeller inom samma familj (R och Superleggera), hade varit kul att se skillnaden mot de värre hojarna. När jag var ner och körde på Aragon i höstas så var kommentarerna om R att den var märkbart mycket snabbare jämfört med vanliga Panigalen.
Kul med någon som har lire kunskap om ”andra sidan”.. Själv kan jag BARA bilar =)
Superleggeran görs i 500 ex, kostar ca 60k euro. En ren orgie i materialteknik. Inte helt enkel att få tag på dock. En polare till mig har sålt 3 st (han jobbar som mc-säljare i Norge såklart…)
Helt sjukt vad en hoj kan kosta..