This never gets old.
Detta ämnet kom upp igår igen.
Glöm inte läsa mitt gamla och bra inlägg om just detta.
Skandinaviens viktigaste blogg för män
This never gets old.
Detta ämnet kom upp igår igen.
Glöm inte läsa mitt gamla och bra inlägg om just detta.
Inga relaterade inlägg
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
A video-sharing platform for users to upload, view, and share videos across various genres and topics.
Service URL: www.youtube.com
Det finns en anledning att kopior är billiga som fan. Jag förstår helt ärligt inte hur folk kan köpa billiga skitfälgar och sätta på sina prestandabilar. Det kan vara förenat med livsfara i höga farter. Du verkar ju ha sjukt bra koll på fälgar (iaf alla japs märken) Jag funderar på nya banfälgar. Några tips? Har hört både bra och dåligt om dymag. vad tycker du om dom?
Precis.. Lägga en förmögenhet på motorn.. och sen crapfälgar och kina däck!!
Vad är då poängen när en så viktig länk i kedjan är värdelös.
Ja tyvärr så har man nästan strikt riktat in sej på japsegrejer överhuvudtaget.
Men jag gillar Dymag men har gillat dom ännu mer tidigare, Det var tänkt att jag skulle ha dom just pga vikten och för att att köra kolfiberstuket fullt ut..
Men dom var VÄLDIGT besvärliga att ha o göra med.
För det första så räckte det inte med att jag gav dom ALLA uppgifter om hur jag ville ha fälgarna.. storlek. bredd.. ET osv osv.
utan dom ville att jag skulle köra bilen till dom för att mäta.
sen köra hem igen.. Sen dit igen för att DOM tvunget skulle montera dom.. Visst det är bra med ett seriöst företag. Men när jag frågade dom hur dom såg på det varje gång jag skulle byta däck så kunde dom inte ge mej nått svar, Men visst. Dit och montera och kolla så att allt passade som det skulle osv.. Och sen skicka mina andra gamla fälgar på lastbil..
Fine.. MEN! Sen menade dom på att deras fälgar behövdes bytas ut efter typ två säsonger!! Så 100 papp varannat år… DÄR sprack det.
Nu vad jag har förstått så har dom fler återförsäljare och fler modeller. Även utan magnesium eller i helkolfiber.
Så dom är dyra och lätta.. Men lite lite för "ömtåliga" om man säger så.. Fel ordval men du hajar
Tack för ett bra svar. Det där bekräftar det jag hört om dom,lätta snabba fälgar,men ömtåliga. Även läst en som hade problem med att dom inte var täta. Varje morgon var det platta däck..
Ska ändå undersöka lite,får hoppas att dom blivit bättre. Att byta fälgar vartannat år kommer fan inte på frågan.
Ja kolfiber splittfälgar hade jag aldrig vågat mej på. Kan inte bli helt tätt gissar jag på.