Ännu ett par skor.
En Dansk som vill få sålt sina osäljbara skor i Sverige där han då tjänar mer på skorna pga valuta-skillnaderna.
Men jag förstod inte direkt att han var Dansk.
Jag har ingen screenshot på hans första annons, men jag tror att han begärde då strax över 1700 kr, jag bjuder 1500 kr.


