The Rise and FALL of the Lexus LS Flagship Sedan…

 

** Ja UCF21 ( Den sista generationen av Lexus LS 400) var en väldigt dyr bil, men den ÄR också världens bästa bil någonsin.

** Jag skulle vilja ha en av varje generation av LS 400, ja samtidigt i min samling då alltså, jag har haft dem alla genom åren, och sen en LS 430 av sista årsmodellen (2006).
Eller iallafall 3 av LS 400, UCF21 såklart, det är den sista av dem, UCF20 behövs inte, men bara för skoj skull (94-97), sen har vi den första, UCF10 mellan 89-92 och UCF10 II mellan 92-94, de skiljer faktiskt en del, 50 punkter faktiskt, men för att bara ha ståendes i samlingen så kan det räcka med vilken som av dem två första.
Läs mer om de olika modellerna av Lexus LS 400 i mina inlägg som jag har samlat i detta inlägget.

LEXUS LS400 – Everything You Need to Know | Up to Speed

 

** Min UCF21 med cirka 330-340 hk var riktigt snabb! Snabbare än många sportbilar.
(Flyttgods från Dubai, så inga kattar och säkert något trimm med)

 

** Lexus visade sin uppdatering av dagens LS nu redan i dagarna, något med inredningen.. totalt ointressant.

2021 Lexus LS 500 REFRESH detailed for America – Better ride, Worse looks…

** Så alla lyxbilar föll rejält efter 2007, det har jag aldrig tänkt på faktiskt.

** Oj… Komforten är dåliga på de nya alltså.. Ja fram tills faceliften nu då tydligen..
Men där ser vi den stora nackdelen med att lyssna på sin publik (som inte alls behöver vara kunder) som påstår att de vill ha sportigare bilar, men som ändå inte köper dem, och bara förstör lyxbilarna för andra.

** Ja Lexus MÅSTE byta ut sin infotainment!

** LS 600h L är SNABB!

(Visited 3 times, 1 visits today)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.