Jepp.. Den är gammal den med.. Även om den inte är 30 år ännu där gränsen annars brukar gå för min räkning. 

Sån hade farsan när jag var liten =)

Och en sån.

Där är nog inte så mycket gammalt i den ne 😉

Hammer Kombi!
Tänk att den gamla bilen har en 6 Liters V8a.. Toppar 320km/h och gjorde 0-100 på 4.6 sekunder!
Väldigt sällsynt bil. 
Usch nej.

Stackars bilar… Ge bort dom.. SÄlj.. Låt dom komma i bättre händer!

Det var så det hela började..

Det finns en sån till salu här i Sverige faktiskt..





