Dålig Service : Callisma – Del 2

Spread the love

* Jag ringde för att fråga om ägarkostnader på en DB9.
Skulle bli uppringt om 5 min.

Det var 35min sedan.. Så nu ringer jag igen.

UPDATE

Jag ringde tillbaka och fick snacka med en annan kille.
Mycket trevlig Och han ska maila mej ägarkostnader på en DB9 så jag har exakta siffror.

Men än så länge så verkade det inte var så dyrt. 

(Visited 4 times, 1 visits today)

Related Post

Dagens Ögongodis : Lyx     https://instagram.com/p/7z67BBCm0q/ https://instagram.com/p/70FpBwGu-R/ https://instagram.com/p/7ZE7xIFrhe/ ...
Nattens Notiser  * Ja då blev det att byta rum även här till sist * Nattmat i brist på allt annat
Ännu en anledning till att jag hatar beställa sake... Detta http://youtu.be/0-8pOoeyuMQ Och priserna vi får betala för denna behandling!!

3 svar på “Dålig Service : Callisma – Del 2”

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.