90-Talet : Super Soaker

 

Visa detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av 90s Era Nostalgia (@90s.era.nostalgia)

Ooh jag minns så väl när jag hade min första Super Soaker!
Jag hade dock gissat på att det var på sent 80-tal.

Den var så imponerande att jag minns att även föräldrar var imponerade och ställde frågor.
Jag var verkligen den enda på Vårsången/Lindängen med en Super Soaker.
Det var så ”min grej” att efter den så köpte jag ju en massa Super Soaker vatten”pistoler”.
Två av dem där man hade en stor tank med vatten bärandes på ryggen.
En Lila som var 3 gånger så stor som originalet osv osv.

https://www.instagram.com/p/DY9kbTamn4Z/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Fortsätt läsa ”90-Talet : Super Soaker”