Dagens Notiser.

* Jag är lite till och från sugen på en Hublot Oceanographic.
Jag köpte ju en.. Hittade den mycket billigare, Fick lämna tillbaka.
Bestämde mej för att köpa den billigare.. Men kom inte till skott bara..

Och nu ser jag att dom DYKER i pris.. Jag fattar inte det..
Du hittar dom för 140.000+ nu!

(Visited 31 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x