Dagens Notiser

** Jag känner ett behov för en kombi.

Speciellt nu när jag ska hämta min nya dator.

NÄR jag har hittat vilken 49 tums skärm jag ska ha, så är det tveksamt om den går in i min S-Klass ens.

Lådorna till dem är större än lådan till en 55 tums TV…

(Visited 73 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x