* Jag börjar verkligen tycka om Vipern igen..
Kanske dags för en ny provkörning.
Skandinaviens viktigaste blogg för män
* Jag börjar verkligen tycka om Vipern igen..
Kanske dags för en ny provkörning.
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
A video-sharing platform for users to upload, view, and share videos across various genres and topics.
Service URL: www.youtube.com
Det största problemet med Vipern för mig är att den varvar lite för lite. Men jag gillar den på nått vis. Den är jävligt ”grov”.
Samma här. Plus att den så lätt hade kunnat vara ÄNNU bättre.. Mer effekt per liter osv osv..
Men.. Manlig är den.
Hade förmodligen gått att stroka ner den och varva 9000 å få ut samma effekt. Lite sämre vrid och vildare effektkurva. Men fan så ballt den hade låtit!
Där finns MYCKET dom hade kunnat göra.. Kolla in Aston Martin Vulcan med en sugis 12a på 7 liter. 800hk..
Ja precis. Den har ju mindre total cylindervolym plus att den har fler cylindrar vilket gör att kolvarna är mindre och därmed lättare. Allt det tillsammans + att det är en 12:a gör att det är en så oerhört mycket ballare motor.