When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
Connect withD
I allow to create an account
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Hade förmodligen gått att stroka ner den och varva 9000 å få ut samma effekt. Lite sämre vrid och vildare effektkurva. Men fan så ballt den hade låtit!
Där finns MYCKET dom hade kunnat göra.. Kolla in Aston Martin Vulcan med en sugis 12a på 7 liter. 800hk..
Dennis M
8 years ago
Ja precis. Den har ju mindre total cylindervolym plus att den har fler cylindrar vilket gör att kolvarna är mindre och därmed lättare. Allt det tillsammans + att det är en 12:a gör att det är en så oerhört mycket ballare motor.
Det största problemet med Vipern för mig är att den varvar lite för lite. Men jag gillar den på nått vis. Den är jävligt ”grov”.
Samma här. Plus att den så lätt hade kunnat vara ÄNNU bättre.. Mer effekt per liter osv osv..
Men.. Manlig är den.
Hade förmodligen gått att stroka ner den och varva 9000 å få ut samma effekt. Lite sämre vrid och vildare effektkurva. Men fan så ballt den hade låtit!
Där finns MYCKET dom hade kunnat göra.. Kolla in Aston Martin Vulcan med en sugis 12a på 7 liter. 800hk..
Ja precis. Den har ju mindre total cylindervolym plus att den har fler cylindrar vilket gör att kolvarna är mindre och därmed lättare. Allt det tillsammans + att det är en 12:a gör att det är en så oerhört mycket ballare motor.