Vilken besvikelse.. 
EXTREM BESVIKELSE!!!

Snygga!

Dessa är customs.. Men borde släppas!

Jag hade.. Och en Camo G-Shock till det.

Men så kooom dååå!
Båda dessa var nice, Även om LV har snott ifrån Nike här med.














![FullSizeRender[1]](http://www.sirpierre.se/wp-content/uploads/2016/07/FullSizeRender1-1024x768.jpg)









































