Skandinaviens viktigaste blogg för män
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
A video-sharing platform for users to upload, view, and share videos across various genres and topics.
Service URL: www.youtube.com
Riktigt snygga bilder du har på den! Finns det nåt inlägg där du berättar mera om vad som gjorts åt bilen? Har tittat på din sida på garaget.org men undrar om du har nåt inlägg som förklarar hela evolutionen på den? Vill veta mera om den eftersom den verkar extremt välbyggd och inte nåt som blivit gjort i en handvändning.
Tackar. Nej jag har tänkt göra det läääänge. Men har inte orkat. Jag minns inte riktigt vad som gjorts i vilken ordning. Och när jag började med bloggen så slutade jag
Med min projekttråd, och den är på 127 sidor . Och den började jag med så sent som 2007. Då var bilen redan gammal 😉 där är några tidningsreportage jag kan använda mej utav för att minnas tillbaka, men orken ska hittad först 🙂 men ja, precis allt på bilen är utbytt till bästa möjliga.