[forminator_form id=”656087″]

Skandinaviens viktigaste blogg för män
[forminator_form id=”656087″]
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com (opens in a new window)
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
A video-sharing platform for users to upload, view, and share videos across various genres and topics.
Service URL: www.youtube.com (opens in a new window)
Din bil är väldigt cool. Jag har en video på din bil när du drar på efter Halmstads Sports Car Event.
https://www.youtube.com/watch?v=9AdijvR_aj0
Tackar 🙂 Nice! Coolt 🙂
Har jag skrivit rätt i titeln med avgasröret?
Nej egentligen inte men det gör inget =)
Dom två ljuddämparna och sista delen är Nismo R-Tune ändå så..
Sen är resten custom grejer men det är inte ens lönt att gå in på =)
Bara att folk som är ute efter att höra ett Nismo avgassystem kanske känner sej lurade om dom tror deras bil kommer att låta så sen 😉
haha 😀
Jag lade till en länk i beskrivningen på videon till din sida på Gararget.
Jag såg det. hur bra som helst =)
Hej! Har us 12 och är skofanatiker/sneaker head som ”behöver” utöka min samling. Finns alla skor som är till salu någonstans? Jag har inte Facebook. Eller kan vi snacka via mejl? Enklare än via kommentarsfält! Känns som vi kan bli bra skobuddies du å jag 😂😂 min mejl e amigo.stefan@gmail.com