Dagens #R129

Jag skulle på en impuls sunset-photoshoot
Jag körde till fel parkeringshus.
Solen hann gå ner nedanför taklinjen.
Jag körde ner i garaget för att ringa till Fico för att fråga vart de var,
när jag förstod att jag vad i fel parkeringshus så tog jag en bild där jag stod för att visa Filip vart jag var.

Så ännu en impulsbild, och jag gillar den rätt mycket =)

 

Visa detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av Sir Pierre (@sirpierre.se)

(Visited 4 times, 1 visits today)
Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x