Dålig Service : Callisma – Del 2

* Jag ringde för att fråga om ägarkostnader på en DB9.
Skulle bli uppringt om 5 min.

Det var 35min sedan.. Så nu ringer jag igen.

UPDATE

Jag ringde tillbaka och fick snacka med en annan kille.
Mycket trevlig Och han ska maila mej ägarkostnader på en DB9 så jag har exakta siffror.

Men än så länge så verkade det inte var så dyrt. 

(Visited 1 times, 1 visits today)

Related Post

Dålig Service : UPS Kundtjänst Ja då var vi där igen... Jag väntar på ett paket. På morgonen så får jag ett SMS där jag kan välja om paketet ska lämnas till mitt ombud (inte mit...
Nattens Notiser  * Ja då blev det att byta rum även här till sist * Nattmat i brist på allt annat

3 thoughts on “Dålig Service : Callisma – Del 2

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *